Translate

Saturday, July 15, 2023

Luar Biasa

Perjuangan itu bukan saja di dalam gelanggang, malah juga di luar gelanggang.
          Kekuatan setiap orang itu digembleng bersama-sama menbentuk kerjasama. Kerjasama itu dapat menggerakkan apa-apa saja kerja dan mengatasi segala halangan mendatang. Bahu-membahu membolehkan segala-gala berjalan dengan lancar, Insya-Allah. Apa-apa yang datang dapat diselesaikan bersama bak aur dengan tebing. Sekecil-kecil kerja sehinggalah sebesar-besar kerja, dapat dilakukan dengan penglibatan semua. Tak ada perkara yang tak boleh dibincangkan kerana melalui perbincanganlah kata sepakat yang terbaik akan dicapai. Segala pengalaman yang ada pada setiap orang amat berharga dan setiap pendapat itu perlu didengari kerana pengalaman itu akan membantu menggerakkan satu-satu program menjadi lebih lancar.
          Perjuangan itu memerlukan setiap orang daripada kita untuk bekerjasama. Tanpa kerjasama kita tak akan ke mana-mana. Kerjasama itu membuatkan semua perkara menjadi hebat dan luar biasa, Alhamdulillah. Tahniah kepada semua!

No comments:

Sesuatu

Sabtu kembali, Sabtu minggu lepas di tempat kerja Ayah, semalam di sekolah anak-anak pula jamuan raya.           Dulu dari rumah ke rumah, s...