Translate

Wednesday, September 30, 2020

Terapi

menulis di khm79.blogspot.com.
 Alhamdulillah, selain makan 'braised lamb shank' dan 'braised beef ribs'  yang terbukti lazat daripada  Zada Food @zadafoodhq (ig), kami juga makan  hidangan yang lain.
 Petang tadi, kami ke satu planet. Planet ini ada di Kuantan. Tidaklah ada makhluk asing di sini, tetapi planet ini menggamit semua orang untuk datang menjamu selera. Nak makan nasi? Nasi lemak biasa ada, RM3 saja. Makanan Barat pun ada, boleh cuba spageti. Yang suka Puding Raja pun boleh ke sini. Airnya, boleh minta sesuatu yang luar biasa, yang membuatkan kita mendongak ke atas! Ayam? Penggemar ayam goreng wajib mencuba ayam goreng di sini. Kenapa? Inilah Planet Ayam @planetayam(ig) !
 Kenikmatan menjamu selera bersama dengan keluarga di rumah atau di luar ialah terapi luar biasa yang menghilangkan penat bekerja walaupun ragam  anak yang macam-macam. Di rumah, ingat Zada Food, di luar ingat Planet Ayam!


No comments:

Kuat

Raya belum habis, anak-anak gembira banyak makanan, warna-warni menghiasi, syukur harus sentiasa.            Malam sebelum hari kejadian, A...